Nazlı Ballı

Nazlı Ballı
@nazliballi
İnsanoğlu çok derin bir varlıktır. Ben tanrı olsaydım bu kadar derin yaratmazdım.''
Herhangi bir şeyi anlamak istediğimiz zaman, tek başına onu karşısında dururuz, kimse yardım etmez bize. İnsaların tüm geçmişi işe yaramaz olur. Sonra anlamak istediğim şey ortadan kaybolut, onunla birlikte anlamadığımız da silinip gider.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her an, ardından geleni getirmek için ortaya çıkar
Sayfa 65·Kitabı okudu

Nazlı Ballı

, bir kitap okudu
7/10
·280 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2022 11. kitabı
Maksim Gorki
8.3/10 · 19,6bin okunma
Bir ağırlık çöküyordu üzerime, uzun süre karanlık derin bir çukurdaymışım gibi geliyordu bana, bir şey görmüyor, duymuyordum, duygularım körelmiş, yarı ölü oluyordu...
Sayfa 127·Kitabı okudu
Zor olan acının şiddeti değil, sürekliliği.