•Nazlı

•Nazlı
@nazllatar
"Un petit peu de silence, s'il vous plaît." rc’18 :71/50 İnstagram : @hogwartslibirnazli

•Nazlı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2018 96. kitabı
Kerstin Gier
8.4/10 · 2.777 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Atatürk
Küçükken karşıma çıkan her çizgi filmi dikkatlice izlerdim.Süper kahramanları falan.Atatürkçü bir aileden geldiğim dolayısıyla Atatürk’ü çok küçük yaşta öğrenmeye başlamıştım.Her süper kahraman ile Atatürk’ü karşılaştırırdım.Benim gözümde Mustafa Kemal de bir süper kahramandı.Onları karşılaştırırdım hangisi daha iyi diye.Şüphesiz her zaman cevabım Atatürk olurdu.O kendi tabiriyle uçurun kenarında yıkık bir ülke olan Türkiye’yi,yoksul halkını,hayaller ötesinde bir seviyeye taşıdı.Onları kölelikten kurtardı. Okulda bir sürü devlet adamı öğrendim.Yaptıklarını,hedeflerini...Yine karşılaştırdım.Diğer devlet adamlarına karşı Mustafa...Yine cevabım şüphesiz Atatürk’tü.Kimileri vardır sadece kendi kanından olanları kurtarır,kimileri vardır sadece savaşanları kurtarır.Ve Mustafa Kemaller vardır,onun için en önemlisi insandır.Yahudi,hristiyan,beyaz,siyah,İngiliz ,Alman...Hepsini,her birini sever.Söyleyin bana:Hangi lider böyledir?Hangi lider bir Mustafa’dır? Hangi lider en kötü durumdayken bile “buna da şükür” der ? Hangi lider kendi için değil vatanı için savaşır ? Hangi lider çocuklara bayram hediye eder? Hangi lider geleceği yeni nesillere emanet eder ? Hangi lider son nefesinde bile ülkesini düşünür? Mustafa Kemal.Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Ey büyük Ata! Bize verdiklerin için teşekkür ediyorum,hepsi için minnettarım! Cumhuriyet için,TBMM için,AOÇ için,TDK için,TTK için! Türkiye için! Ne mutlu Türk’üm diyene! 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun! ❤️
1000Kitap
“Aşk denen şey bazen yürür,bazen uçar; bazen koşar biriyle birlikte; bir başkasıyla ölümcül yürüyüşe çıkar; üçüncüyü buzdan heykele çevirir; dördüncüyü atar alevlerin içine. Birini yaralar; birini öldürür ötekini.Aynı anda çakıp sönen şimşeğe benzer.Geceleyin saklar şafakta zapt edilecek olan kaleyi.Çünkü dayanacak güç yoktur karşısında.” “Ne garip bir metin” dedi.”Kim yazmış bunu?” “Cervantes”dedim
Sayfa 107·Kitabı okudu
1000Kitap
“Aşk dünyadaki en tehlikeli,en öldürücü duygudur.”
Sayfa 106·Kitabı okudu
1000Kitap