Çoğunlukla edebiyat seven tarafıma aykırı gelen türde yazılmış da olsa belki yaşımın verdiği belki de ablamdan aşılanan bir sevgi olmasından ötürü filmini de kitaplarını da heyecanla izleyip okurdum. 12 yılın ardından çıkacağını duyduğum ilk andan itibaren sabırla beklemiştim ve ülkeye gelir gelmez satın almıştım kitabı. İlk çıkan kitaplar baş karakterlerden biri olan Bella'nın gözünden olurken bu kitap Edward'ın gözündendir. Bakalım duyguları yoğun yaşayan bir tek Isabella Swan miymiş? Edward'ın zihninden geçenler nelermiş? Bella'ya olan tutkusunun nedeni ve hikayesi neymiş? Bu türde kitap okumayı sevenler için tavsiyemdir. Uzun olması korkutmasın. (: Gece Yarısı GüneşiStephenie Meyer