naz

naz
@nazzz99
bu yüzden sessiz, bu yüzden yalnız.
Bir daha geri gelmesi mümkün olmayan o günler ne kadar az idi ve ne çabuk geçti!
Reklam
Bir üzüntü ki her yerde peşimden gelecek, yakamı bırakmayacaktır.
Nasıl oluyor da insanı mutlu eden bir şey, aynı zamanda felaketinin de kaynağı oluyor?
Korku ve kaygı içinde hayatını tehlikede gören bir kimse, mesela bir kolunu fedaya razı olmaz mı?
Reklam