naz

naz
@nazzz99
bu yüzden sessiz, bu yüzden yalnız.
Bu dünyada her işin ucunda bir saçmalık vardır. Ve başkalarına yaranmak,zengin olmak,ünlü olmak uğrunda ölesiye çalışan bir kimse de bence muhakkak avanaktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne çocuktur bu insanlar! Bir bakışa bu kadar kıymet vermek olur şey değil!
Şu kadar ki anlaşılmamak, birçok kimselerin olduğu gibi benim de alnımın yazısıdır!

naz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2022 8. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,5bin okunma