Bakın, insanlar orta yaşı geçtikten hemen sonra kötü bir fikre kapılıyorlar. Bir tür serap görüyorlar ve bir başka inşa etme dönemine giriyorlar ama aslında ölümü inşa ediyorlar… Nasıl eriyip yok olunur, daha önce anlasaymışım keşke.
Bir kadın hiçbir zaman kendini kadere bırakıp oradan sağlam çıkmayı bekleyemez. Hayatta kalmak için komplolar kurması, birileriyle işbirliği yapması gerekir ama bunun ardından aydınlanmaya ermesi nasıl mümkün olabilir?