NİDANUR

NİDANUR
@ndnr
Yaşam, ölümün ayrılmaz bir parçasıdır. Yaşam olmayınca ölüm de olamaz, ayrıca ölüm olmazsa yaşam da ortaya çıkmazdı.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Tarih
Reklam
Ey ölüm! Sen hayatın gam ve kederini azaltıp, yükünü omuzlardan alıyorsun. Bedbaht ve talihsiz dalgınca gezenlere nizam veriyorsun. Sen ümitsizliğin ve üzüntünün dermanısın. Ağlar gözleri kurutup, fırtınadan sonra çocuğunu kucaklayıp okşayarak uyutan şefkatli bir anne gibisin. Sen insanoğlunu yolundan saptırıp korkunç girdaplara atan, yırtıcı acı hayat gibi değilsin. İnsanın alçaklığına, adiliğine, bencilliği, hasisliği ve hırsına gülüp, uygunsuz işlerine perde örten sensin.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Tarih
Ahlakın temeli acımaktır, sadece kendi türüne değil, aksine, bütün hayvanlara...
Sayfa 46·Kitabı okudu
Tarih
Bütün arkadaşlarımı ve tanıdıklarımı perişan bir rüyada tanıdım.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Tarih
Ölüm, ağrılar, acılar ve hayatın adaletsizliklerinden kaçmak için en iyi sığınak. Yaşamın şeytani ve aldatıcı hevesleri sönüyor.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Tarih
Reklam