Dili akıcı, hikayesi acıklı hatta bu kadar da olmaz dedirten cinsten. Ama bir o kadar da hayatın içinden. Kişilerin ağzından anlatılan hikayeler kafa karıştırıcı. Hikayeyi kimin anlattığı ve akrabalık ilişkilerini çözmek başta baya zorladı.
Genel olarak beğendim. Ama çok da melankolik buldum.
KabukZeynep Kaçar · Doğan Kitap · 20211,651 okunma