Köylülerin cehaletine ve eğitimsizliğine çoğu zaman imreniyordum. Onlar, bana saçmalik olarak gözüken bazı inanç prensiplerinde hiçbir hata görmüyordu, sorgusuz kabul edip benimle ayni hakikate inanabiliyorlardi.
Peki insan ne yapmalıdır? Insan da tıpkı hayvanlar gibi hayatını kazanmalıdır, sadece tek bir farkla: Bunu tek başına yaparsa yok olup gidecektir, hayatımı kendisi için değiş tüm insanlık için yaşamalıdır.