Hep böyle olur değil mi Bu sefer aynı olmayacak farklı bu dersin ama yanılırsın yine Nerde yanlış yaptığını bulmaya çalışırsın Bulursun belki Yine aynı şey ama Neden neden nerde Yanlış benim belki de kendimi atamam ya değiştir o zman Tamam değiştim - değiştini düşünürsün - Yine aynı şey Neden neden ne yapmalıyım Bu sefer oldu sanısına kapılmaktan yoruldum
Çiçek Senfonisi
palyaço
Kaç kişiyi öldürdüm düşlerimde, Kaç kilo çekerdi yalnızlık, Kaç kere ezildim altında Yaz yağmurlarının... Belkide palyaçolar ağlardı pazartesi sabahları Her sirk geldiğinde ağlamaklı olurduk Hep ağlamaklı olurduk gülünecek halimize Kim sevmezdi çiçekleri filan "Ben sevmezdim" dedim "yalan" dedi Bunu palyaço söyledi, Palyaço söyledi, ben yazdım Yazdım, yazmasam ağlayacaktım Herkes ağlarmış biraz, ben de ağladım Sırf bu yüzden mi ağladım Alçaklık gibi bir şey oldu biraz Biraz birazdım her şeyden Dün biraz sinirlenmiştim mesela Yarın bir kadını seveceğim biraz Biraz biraz kör oldum bugünlerde Ama rakı kadehlerini boşaltmayın Eksilmesin hiçbir şey Hiçbir şeyden dahi olsa Kalsın biraz
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne seni anlamaya yetti zaman... I Ne beni anlamana. Dereden tepeden konuştuk, Havadan, sudan, igiyimden. kuşamdan Ölümden, yaşamdan 1 Bir olmaktan, ayrılıktan, yalnızlıktan filmlerden, kitaplardan, mutluluktan I göz yaşından Evlerin iç dünyasından I söz ettik. Bu dünyayla, başkalarının dün- iyasaydı o uzun uzun anlattıklarımas ( Bir'de dost arkadaş muhabbetleri... Kendi dünyamışdan söz etmedik hiç! Başımı alıp dağlara çıkacağım Avazım çıktığı kadar haykıracağım Dağlar taşlar anlayacak derken... Ben sen anla diyordum aslinada. Baktın öylece. Anlayamadım... Teselli edecek sözler aradın Çığlığı duyamadım Suskun olduğum günlerde yüreğimin I neden buz tuttuğunu düşünmedin hiç! | Girip göz bebeklerinden bana bakmaya Izaman mı yoktu, yürek mi? Bilmiyorum... Yıldız Kenter
Alıntı
Bireysel
İnsan neden bu kadar plan yapmaya, düşünmeye ve analiz etmeye bağımlı ki aklına gelince mantıklıysa yap işte neyi zorluyorsun
Hayatta tam olarak olmayı planladığınız kişiye dönüşememeniz, başarısız olduğunuz anlamına gelmez. Çünkü yaşam boyunca karşılaştığınız insanlar, olaylar ve koşullar sizi etkiler. Bu karşılaşmalar, başlangıçta yaptığınız planlardan farklı yönlere gitmenize neden olabilir. Sonuçta kişiliğiniz ve kimliğiniz, sadece kendi planlarınızla değil; yaşadığınız tüm deneyimlerin birleşimiyle oluşur.
Birisi demişti " Allah kulunun kendisinden çok sevdiği biri varsa onu alır" Haklı çok ama çok doğru bir söz ve severim bu sözü ama neden seni Allah'tan çok sevmediğim halde gittinki ben seni çok seviyordum ama Allah'tan hiçbir zaman çok sevmedim o zaman niye bıraktın beni bu dünyaya neden gittin başardın çok özlettin ama neden gittin sırf acı çekim diyemi gittin ben naptın sana seni üzdümmü bana bir neden verdin ama tek nedenin o değil çünkü öyle olsaydı gelebilme imkanın olduğu her fırsatta beni çekip alırdın bu dünyadan ( durduk yere saçma sapan şeyler yazma perilerim geldi önemsemeyinnn)