Tüm işlerimizi çocuklarımız beğensin, karımız beğensin,
kocamız beğensin, patronumuz beğensin, arkadaşlarımız beğensin,
diye yapıyoruz..
Allah beğensin diye yaptığımız bir iş var mı
düşünün?
Tüm gücümüzü insanlar beğensin diye harcıyoruz..
Desinlere
ömrümüzü harcıyoruz,desinler ki onun arabası var, desinler
ki çok güzel giyiniyor, insanların bu desinler zaafını gören
sistemin patronları bunu kazanca döküp nefslerin önüne binlerce
seçenek sunmuşlar..
Desinler diye ibadetler yapılıyor, desinler diye
namazlar kılınıyor, işe giderken bizi diğer insanlar beğensin diye
süslenir püsleniriz..
Namaza dururken sabah yatağımızdan kalkar
pijamalarımızla Allah’ın karşısına geçeriz, bizim ilahlarımız diğer
insanlar mı yoksa onların beğenisine sunduğumuz kendimiz mi?
Dilimizle başka ilah yoktur sadece Allah vardır deriz, fakat beden
dilimiz farklı konuşur bunun adı nedir, tanımı nedir?sadece ALLAH AZZE VE CELLE. ÖTESİ BERİSİ OLMAMALI..✨🌻