âmine

âmine
@nefasetikubra
'bâkî kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş'
Sen Sen Sen
bende çaresizlik sonsuz kördüğüm bende sabır, sende naz... gündüzden vazgeçtim düşümde biraz bir yüz görümlüğü sen olsan yeter. duymasa da hiç kimse şair gönlümün sende karar kıldığını ve içimin şerha şerha yarıldığını sen bilsen yeter. bir gün duysan bittiğimi, tükendiğimi çıkıp gelsen uzaklardan korkulu, ürkek... bir incecik dal gibi üstüme titreyerek eğilsen yeter. Yavuz Bülent Bâkiler
Alıntı
âmine
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah.
Reklam
sevmek derinimizde gülü solmuş bir zaman geçtik her seferinde aynı soruyla düğümlenmiş bir duyguyu çözüp bağlayarak: "sevdiğine yanıt vermedikten sonra başka kime yanıt verir yeryüzünde insan?"*
Alıntı
âmine
*albert camus.