nefil

nefil
"Güzel kitaplar okumadan öleceğim diye korkuyorum, çünkü kitapları okumak benim için yaşamaktır, onları okumadan ölürsem, yaşamadan ölecekmişim gibi geliyor.". Mum Hala-I, Aziz Nesin
1000Kitap İstanbul 7. Buluşması Gerçekleşti
Herkese merhabalar ve mutlu haftalar arkadaşlar. Ülkenin ve sitenin yoğun siyasi gündemlerinin olduğu haftaya denk gelen 7. İstanbul buluşmamızı gerçekleştirmiş olmaktan duyduğumuz mutluluğu siz site sakinleri ile paylaşmak istedik. Buluşmamız yine Muzaffer Akar öncülüğünde ilerlemiş olup Tatar Çölü üzerine konuşuldu, tartışıldı ve yine her zamanki gibi kitabımız kimi okurlarımızca beğenildi güzel yorumlar aldı kimi okurlarımızca ise beğenilmedi ve olumsuz eleştiriler aldı. Hoş buluşmalarımızın en önemli amacı da zaten bu değil midir; okuduğumuz kitabı bir başka okurun gözünden olumlu veya olumsuz yönleriyle görerek bakış açımızı genişletmek! Bu anlamda yorumlarıyla zenginlik katan tüm okurlarımıza teşekkür ediyoruz. Buluşmamız; seçime, sıcak havaya ve tatil vaktine denk gelmiş olmasına mukabil katılım, beklentilerimizin üzerindeydi. Yaklaşık 20 kişiyle toplantımızı gerçekleştirmiş olduk. Tabii ki bir diğer güzel unsur ise bu 20 kişinin diğer buluşmalarımıza nispeten farklı yüzlerden oluşuyor olmasıydı. Kitap hakkında yapılan yorumların harmanlamasını yaparak iletimizin bir bölümünü de kitap için ayırdık. Kitap, bir roman nasıl yazılırın örneği niteliğindeydi gibi güzel bir yorumla başladı sohbetimiz, ardından buluşma kitabımız olan Tatar Çölü, okurlarımızdan edebi yönüne dair olumlu ve olumsuz eleştiriler aldı. Kimi okurlarımız betimlemeleri beğenmezken kimi okurlarımız ise yazarın betimleme hususundaki yeteneğine hayranlıklarını dile getirdiler. Kitapta işlenen yalnızlık, zaman kavramı ve varoluşçuluk temalarına dair derin tartışmalar yaşandı ve çok güzel fikirler ortaya atıldı. Genel anlamda beğenilen bir kitap oldu Tatar Çölü. Kitap üzerine sohbetimiz sonrası bir sonraki toplantı için kitap önerileri alındı. Bu ay önerilerin sadece Türk
Etkinlik