nefil

nefil
"Güzel kitaplar okumadan öleceğim diye korkuyorum, çünkü kitapları okumak benim için yaşamaktır, onları okumadan ölürsem, yaşamadan ölecekmişim gibi geliyor.". Mum Hala-I, Aziz Nesin

nefil

, bir kitap okudu
8/10
·304 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2026 00:00
·
2026 41. kitabı
Sezgin Kaymaz
8.5/10 · 2.311 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yaşam hiç de güzel değil bence," diyorum ve sonra yürümeye başlıyorum. Ama o sırada Aage B. "Güzel de olmamalı zaten." diyor. "Ne?" deyip duraklıyorum. "Yaşamın güzel olması gerektiğini kim söylüyor."
Sayfa 122 - Jaguar Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
Epsilon'la geçen bir gün onsuz geçen bir günle aynı değil.
Sayfa 98 - Jaguar Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat