"Güzel kitaplar okumadan öleceğim diye korkuyorum, çünkü kitapları okumak benim için yaşamaktır, onları okumadan ölürsem, yaşamadan ölecekmişim gibi geliyor.".
Mum Hala-I, Aziz Nesin
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yaşam hiç de güzel değil bence," diyorum ve sonra yürümeye başlıyorum.
Ama o sırada Aage B. "Güzel de olmamalı zaten." diyor.
"Ne?" deyip duraklıyorum.
"Yaşamın güzel olması gerektiğini kim söylüyor."