Merhaba herkese!! Bugün saklambaç incelemesi yapıcam(kendi çapımda)
İlk önce kitabın konusunu açıklayayım; Kitabın konusu Ophelia Walley kasabasında yaz boyunca 2 cinayet işlenmesi.Kasabaya yeni gelen dedektif Wallace ise baş karakter olan kızlarımızın peşini bırakmıyor.
Kendi yorumuma gelmek gerekirse ise kitaba bayıldığımı söylemeliyim.Ng.Kabal'ın dilinden okuduğum ilk kitaptı ve sanırım son olmayacak.Çok güzel bir dili ve anlatımı var.Olay örgüleri çok güzel asla kafa karıştırmıyor.Konusuna da bir ayrı bayıldım diyebilirim.Kitap çok güzel şekilde ilerliyor fakat sonuna gelince..Çok ortada bitti.Yani bir anda bitti ve neye uğradığımı şaşırdım.Bitmesi beni çok üzdü ama devam ediceğini okuyunca sevindim :D Umarım en yakın zamanda 2.kitabı çıkar.Çok uzatmak istemiyorum kitap çok ama çok güzeldi okumanızı şiddetle tavsiye ederim
Merhaba.Bugün sizlere Sahte Güz kitap yorumu ile geldim.İlk önce kitabın konusunu anlatmak gerekirse.Baş karakterimiz Derin Andaş,akıl hastanesindeki bir kızın kimliğine bürünür fakat olaylar istediği gibi ilerlemez,kendini acımasız oyunların içinde bulur.Benim yorumuma gelmek gerekirse ise;
Kitabın konusu ve olayları gerçekten çok hoş ve heyecanlı.Bazı yerleri tahmin etmeye çalışırken şaşırdığım da oldu.Fakat beğenmediğim tek kısım yazarın yazım şekli.Bazı cümleleri çok uzun tutmuş ve anlam karışıklığına sebep olmuş.Yani bazı cümleleri anlayamadım bile.Ama onun dışında kitap çok güzeldi.Olay örgüleri,ilerleyiş tarzı ve konusu beni çok etkiledi diyebilirim.Hatta kitap bittikten sonra boşluğa bile düştüm :D Kitap gerçekten güzeldi.Tavsiye ederim <3
Nereden başlayacağımı inanin ki bilmiyorum.o kadar güzel bir kitaptı ki kelimeler kifayetsiz kalıyor.Açıkçası benim çok etkilendiğim bir kitaptı çünkü; her türlü insanı anlatan,bulunduran bir kitap.Empati duygunuzu geliştiricek,olaylara farklı açıdan bakmanızı sağlayacak,ve vicdanınızı güçleniricek bir kitap.Karakterler o kadar zor şeyler yaşamış ki Sanki siz yaşamışsınız gibi okuyorsunuz.Ben kitabı elime aldım ve 1 günde okudum.Hatta bırakmadığım için sabahladım o derece yani .Helin,yankı,mutlu,lal,bartukıç,koza.. Hepsi mükemmel karakterlerdi.Okurken yaşadığım bir kitaptı ve bence herkesin kitaplığında olması gereken bir kitap.Ayrıca Aslı arslan.. Çok samimi bir yazar ve çok seviyorum.Umarım en yakın zamanda okursunuz
Karaktere bayıldığımı söylemek isterim.Beyza aksoyun dilinden okuduğum ilk kitaptı ve keşke daha önceden de diğer kitaplarını okusaydım.Klişe gibi duran ama asla olmayan bir kitaptı.Ah Varis'im...
Bu kitabı 2021'in son aylarında okudum ve gerçekten çok etkileyici bir kitaptı.Yazarın dili,karakterlerin hareketleri.. çok saran bir kitaptı ve elime aldığımda bırakamadığım bir kitap serisiydi.herkesin okumasını tavsiye ederim