“Vazgeçebilme hürriyeti.Bu hürriyete pek az sahip olduğumuzdan tuttuğumuzu bırakamıyor, bulunduğumuz yere yapışıyor, yürüyüp gidemiyoruz. Seni ne eksik bırakıyorsa, sen de onu bırak.” bu birkaç cümle bu kitabın özeti.içinizde bir yerlerde kırgınlığı, boşuna bekleyecek olmanı bilmene rağmen beklemenin yarattığı hayal kırıklığını hissediyorsunuz.Bu yol bizim yolumuz sadece biz yürüyeceğiz vazgeçebilme erdemini yolun başında kazanmak gerekiyor .
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Sonuçta herkes layığını bulur.Angustina,her zaman her şeyin bedelini fazlasıyla ödemeye hazırdı.Biz ise aynı durumda değiliz,belki de sorun burada.Belki bizler çok şey talep ediyoruz.Gerçekten herkes layığını bulur.”