nemeri

nemeri
@nemeri
Her eylem insanı özgürleştirir, en kötü eylem bile hiçbir şey yapmamaktan iyidir.
Sayfa 185·Kitabı okudu
Reklam
İnsanı yoran şey sadece gidiş gelişler ve kararsızlıktır.
Sayfa 185·Kitabı okudu
“Bu sadece sizin kafanızın içinde,” dedi K.
Ne var ki tarihte aklın ve barışın ağır bastığı dönemler kısa ve geçicidir.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Düşünce yetisi ne kadar gelişmiş olursa olsun, insan içinde yaşadığı toplumun ve çağın sınırları içinde kalıyor ve kör noktaları fark edemiyor.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Reklam