Uğruna yaşayacağım bir şeyler istiyordum ama hiçbir şey yoktu. Hayatımın bir amacının , bir değerinin olmasını istiyordum. Ama yoktu . Boş ve anlamsız bir hayattı benimki. İçimin çekildiğini hissediyordum ; bulamayacağım bir şeyi arıyor , tutamayacağım bir şeye uzanıyor gibiydim.
Ölümünün acısına arkanda bıraktıkların tek başlarına katlanacaklar.İntiharın bu bencil yanından hoşlanmıyordun.Ama tartınca ,ölümün dinginliği yaşamının acı dolu çalkantılarına üstün geldi.