Uğruna yaşayacağım bir şeyler istiyordum ama hiçbir şey yoktu. Hayatımın bir amacının , bir değerinin olmasını istiyordum. Ama yoktu . Boş ve anlamsız bir hayattı benimki. İçimin çekildiğini hissediyordum ; bulamayacağım bir şeyi arıyor , tutamayacağım bir şeye uzanıyor gibiydim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ölümünün acısına arkanda bıraktıkların tek başlarına katlanacaklar.İntiharın bu bencil yanından hoşlanmıyordun.Ama tartınca ,ölümün dinginliği yaşamının acı dolu çalkantılarına üstün geldi.
Seziyorum ki kaçacaksın
Yalvaramam koşamam
Ama sesini bırak bende
Biliyorum ki kopacaksın
Tutamam saçlarından
Ama kokunu bırak bende
Anlıyorum ki ayrılacaksın
Çok yıkkınım yıkılamam
Ama rengini bırak bende
Duyumsuyorum ki yiteceksin
En büyük acım olacak
Ama ısını bırak bende
Anımsıyorum ki unutacaksın
Acı kurşun bir okyanus
Ama tadını bırak bende
Nasıl olsa gideceksin
Hakkım yok durdurmaya
Ama kendini bırak bende