"Doğrusunu istersen, monptit, farkında değilsin ama onu çok seviyorsun.Bu da iyi bir şey."
"Seni sevdiğimin yarısı kadar sevmiyorum onu."
Maurice güldü.
"Evet,seviyorsun.Günün birinde, etrafındakileri olduğu gibi kabul etmeyi başardığında daha da çok seveceksin.
"Sahi mi?"
"Yemin ederim.Günün birinde onu olduğu gibi seveceksin.Çünkü insanlardan, verebileceklerinden fazlasını bekleyemeyiz."