Nermin Gürel

Nermin Gürel
@nermingurell
Derler ki insan yüreği acımazmış, ama benimki acıyordu.
1000Kitap
Reklam
"-İnsanları çok sevmeyi sevmiyorum.Sevince de ölmelerinden korkuyorum." "-Sevdiklerinden çok ölen oldu mu?" "-Çok yok.Tek bir kişi var, bana hayatın sevgisiz hiç bir anlamı olmadığını öğreten oydu."
Hayat ve İnsan
"Unut Zeze, bir faydası yok.Yavaş yavaş unutacak, unutacaksın, ileride hatırladığında her şey o kadar uzak gelecek ki acı duymayacaksın."
1000Kitap
Reklam