Nermin Gürel

Nermin Gürel
@nermingurell
En güzel reçeteyi Sait Faik yazmış: "Tek ihtiyacım olan şey; bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek."🌿
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Sana âşık olduğum için bana öğüt veriyorlar. Öğüt bana ne yarar verir? Zehirli su içmişim. Bana şekerin ne yararı olabilir? Benim için ayağını bağlayın diyorlar. Oysa deli olan gönüldür. Ayağımın bağlanmasının ne faydası var?" HZ.MEVLANA
"Hiç böyle yorulmamış; böyle üzülmemiştim. Çiğden sırılsıklam her yanım, Kalmadı diken çizmedik yerim. Ne sürünebilirim artık,ne yürüyebilirim..."
Saçları
Bilmiyorum ne vardı saçlarında.. Rüzgar mı delice eserdi, Gözlerim mi öyle görürdü yoksa.. Saçlarının her hali hoşuma giderdi. Özdemir Asaf
"Hakikat ayaklarınızı sürekli açıkta bırakan bir yorgan gibidir!"