En güzel reçeteyi Sait Faik yazmış:
"Tek ihtiyacım olan şey; bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek."🌿
"Sana âşık olduğum için bana öğüt veriyorlar.
Öğüt bana ne yarar verir? Zehirli su içmişim.
Bana şekerin ne yararı olabilir? Benim için ayağını bağlayın diyorlar.
Oysa deli olan gönüldür.
Ayağımın bağlanmasının ne faydası var?"
HZ.MEVLANA