Ölüm gerçekten tanımlanması güç bir fenomendi. Zira adamın oldukça sağlıklı görünen vücudu ve birçok organı yerinde duruyordu ama olay yerini terk eden bir şey vardı. Zaten insanlık da yıllardır vücuttan çıkıp giden bu şeyin ne olduğunu arıyordu.
Yaş ilerledikçe, her şeyi bırakıp gitmek zorunda kaldığımız bir dünyada tam olarak ne için çabaladığımız konusunda şüpheleri oluşmaya başlamıştı. Temel ihtiyacı olmayan lüksleri hayatına sokup daha sonra o lüksler olmadan yaşayamıyordu, insan.