Gerçekten çok güzel ve akıcı bir kitap. dörtleme olduğu için Toprak, Hava ve Ateş'i de okumaya çalışacağım. Gazeteci Defne Kaman kaybolduğunda, Komiser ümit'in onu ararken Sahaf Semahat ile başlarından çeşitli maceralar geçer. Herkese tavsiye ederim :)