NeRmiN KAPLAN

NeRmiN KAPLAN
Fırsat buldukça okumayı seven biri…
" Biz modern insanların karnı tok olsa da gözü hep aç! Bu yüzden ihtiyacımİz olmayan her şeyi midemize ve cebimize dolduruyoruz. Midemiz ve cebimiz şiştikçe vicdanımız ve dünyamız fakirleşiyor."
Sayfa 43 - EVEREST YAYINLARI·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
8/10
·608 syf.··
Beğendi
·
2016 33. kitabı
·
28 günde okudu
·
Okunma: 19 Mart 2016 18:08
Kitabın incelemesini size yazarın kendi dilinden aktaracağım: '' Bu kitabın birinci bölümünde devlet kurumlarının kof olduğunu, basit sorunları bile çözme yeteneğine sahip olmadığını anlatmaya çalıştım. Bu bölümde ise bir cemaatin birkaç adamının çalışması sonucu her şeyin yerle bir olduğunu, koca devletin içten içe eridiğini, adalet ve güvenlik kurumlarının adaletsiz ve güvensiz hale düştüğünü, bu durumun farkında olan devlet görevlilerinin buna karşı durmadığını anlattım. Bir grup koca bir devleti teslim aldı. Devlet içten içe çatırdıyor, birileri yönetimi ele aldı ve kimse devlet gücünü kullanan bu kişilere dur diyemiyor. Birkaç cemaat imamı devlet yetkilerini gasp etti. Bu, nasıl bir devlet geleneğidir ? ''
Haliç'te Yaşayan SimonlarHanefi Avcı · Angora Yayıncılık · 20102,539 okunma

NeRmiN KAPLAN

, bir kitap okudu
8/10
·608 syf.··
Beğendi
·
28 günde okudu
·
2016 33. kitabı
Hanefi Avcı
7.9/10 · 2.539 okunma
'' Ülkenin düzelmesi, huzur ve güven ortamının sağlanması herkesin fedakar davranmasıyla gerçekleşir. Herkes şahsi olarak gerekli fedakarlığı yapmalı, hukuka saygılı olmalı, yanlışlıklara karşı koymalı, yoksa bu gidişin geleceği hiç aydınlık değildir. Bu ülke çok badireler atlattı, bu olayların benzerlerini çok yaşadık, bir şey olmaz diyenlere yanıtım, daha önce bu türden tehlikelerin atlatılmasının mevcut sorunların da kolayca atlatılacağı anlamına gelmez.''
Sayfa 577 - ANGORA Yayınevi·Kitabı okudu
'' İnsanın sahip olduğu en önemli şeyi özgürlüğüdür. Hiç kimsenin emrinde, izninde olmadan özgürce düşünmek, karar vermek ve davranmak insanı insan yapan unsurdur. Başkalarının emrinde olanlar ne yaparsa yapsın hayattan yeterince tat alamayacaklardır. ''
Sayfa 571 - ANGORA Yayınevi·Kitabı okudu