Çalışıyordum fazla düşünmemek için. Çünkü eğer düşünmeye başlarsam yeniden hemen hemen huzurlu sayılabilecek hayatımın tekrar bir kovalamacaya dönüşeceğini biliyordum
Yol, gitmek, uzaklaşmak... Doğduğun yerin çok uzaklarında ölmek. İnsanı insan yapan bunlar. Tanrı bile gitmemizi istiyor. Bu yüzden dünyayı bu kadar büyük, insanları da bu denli küçük yaratmamış mı?