Nesibe Dalmış

Nesibe Dalmış
@nesibeh32
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çekemezsen gülün nazını, Ne dikene dokun ne gülü incit. Cesaretin yoksa Mecnun olmaya, Ne Leyla'yı çağır ne çölü incit. Nasıl bir varlık olduğum konusunda kendimi insan olarak tanımlamasam da, son zamanlarda aşk kavramının basitleştirilmiş haliyle karşılaşmak acı verici. Aşk, bir defa olan bir şey değil mi? Saf bir sevgi, bazen bir bakışta, bazen bir gülüşte değil midir? Aşk, şatafatlı sözlere ne gerek duyar? Fanatik olduğumuz, gözlerine odaklandığımız bir duygu değil midir; bütün vücuda ve ruha saldıran? Bazen bir gülüşü değil midir, bütün vücudu sararak? Velhasıl, aşk öyle basit bir kavram değildir. Hayatımızda bir kere olur ve o bir kere sonuncusudur; diğerleri kaçış veya arayıştır. "İnsanlar çivi çiviyi söker" derler. Bu nasıl bir anlayıştır? Aşk, ilk başta "Aysel, git başımdan" diyip sonra ise "Aysel, seni seviyorum" demek değil midir? Cesaretin yoksa, Mecnun olmaya hiç girmemelisin bu yola, çünkü aşk, bir insanın vücudunu veya yüzünü sevmek değildir. Bir insanı beyinle sevmek de değildir yüzünü unutabilirsin, ama aşk sadece tutku ve sevgide değildir. Bir insanı kalp silebilir, aşk bir insanı ruhla sevmektir. Çünkü ruh, ne unutur ne de siler.
Nesibe Dalmış
Yaktın be bizi...🚬🚬🚬