Barış Bıçakçı’nın basit anlatım dilini her ne kadar sevsem de bu kitaptan daha fazla şey beklemiştim. Ansiklopedi maddelerini okumak çok keyifliydi ama diğer kitaplarındaki gibi anlamlandırabileceğim pek fazla cümleye rastlamadım. Halis bey’in başka yazarlarla da çalışıyor olması beni bile üzdü, Ayşe’yi çok iyi anlıyorum bu yüzden. Ansiklopedinin ilk maddesindeki taşları boyayan kadın hikayesi ile, Ayşe’nin Halis beyin ölümü ile yüzleşmek için gittiği sahilde boyanan taşları görmesi çok başarılı bir paralellikti. İlk madde ile kitabın son kısmının bağlantılı olmasını çok beğendim. Barış Bıçakçı her ne yazarsa yazsın kesinlikle keyifle okuyacağım :)