sisi

sisi
@nesli_____
şarkıların yok gururu..
Ben resimleri seviyordum; müziği, kitapları, balerinleri... Kalabalık bir ortamda, çalan şarkıya eşlik eden yarı sarhoş insanların o müziği kirletmesini değil.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ağlamıyorum, mazi kaçtı gözüme..

sisi

, bir kitap okudu
6/10
·224 syf.·
9 günde okudu
·
2022 7. kitabı
Emine Tavuz
6.8/10 · 15,3bin okunma
Birimiz için şarkı bitecek, Ama her ikimiz de dans etmeyi bırakacağız...
İkisi de gökyüzüne ait olsa bile ay ve yıldızlar hiç aynı olur mu?