Okurken çok sıkıldım, sırf yarım bırakmamak için bitirdim. Çok da tarzım değilmiş benim, seveni vardır mutlaka ama bana geçmedi Kitap mantık olarak hayatı sevme kendini sevme spiritüel yaşam meditasyon gibi şeyleri anlatmış ama ben bu kadar polyannacılıka gelemedim açıkçası çoğu yerinde bitse de gitsek oldum yani