Neslihan

Neslihan
@nesliiihaan
memur
Ankara Üniversitesi
159 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
Gönül ateşine su lazım dediler, akla İnşirah düştü ; "İnne Meal Usri Yüsra" "Her zorlukla beraber, bir kolaylık vardır."
Neslihan
Kesinlikle çok rahatlatan bir sure ve yine kpss sınavım tekrar geldi aklıma 😪😪
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·153 syf.··
2020 22. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2020 13:41
Evet neden bu kitap hemen buradan başlayacağım. Kaktüsleri çok seven bir insan olduğum için kapağı direkt beni çekti. D&R de kitabı bulamadık içeriğini inceleme fırsatım hiç olmadı ve arkadaşım bana siparişle hediye etti bu kitabı. Kitap boyunca gerçekten çok sıkıldım. Nasıl desem sürekli bi depresif durumda olanlara moral vermek amacıyla yazılmış edasında bir kitap daha çok ergenlik çağına hitap ettiği düşüncesindeyim. Beğendiğim cümleler olmadı mı? Tabiki birkaç cümle oldu ve bununla sınırlı kaldı. Ayetlerden verilen örnekler güzeldi. "Hayatında sana figüran bile olmayacak insanlara baş rol verme" şeklindeki cümleler bana hitap etmiyor. Tabiki bunlar öznel cümleler, benim cümlelerim. Bana hitap etmediğini dile getirmekte sakınca görmüyorum. Eğer benim gibi eğlenmeyi ve gülmeyi sevenler de okursa eminim benzer yorumlar ortaya çıkacak. :) Yazara yine de teşekkürler
Kaktüsler de Çiçek AçarSongül Ünsal · Olimpos Yayınları · 20194,251 okunma
Neslihan
En azından bende açmadı ☺️

Ahmet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
5 saatte okudu
·
2020 44. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 32,9bin okunma
Neslihan
10 üzerinden 5 diyebilirim

Ahmet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
5 saatte okudu
·
2020 44. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 32,9bin okunma
Neslihan
Okumuştum 👍