Neş'e

Neş'e
@nesskrdmr
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dürüstlüğü ve özgürlüğü ve eli açıklığı seviyorum.Yaratmayı seviyorum; yapmayı seviyorum. Dolu dolu yaşamayı seviyorum..ve yüreği ölmemiş olan her şeyi seviyorum.
Sayfa 231
İnsanları en çok bölen şey, kimilerinin her şeyden önce geçmişte, kimilerinin de yalnız içinde bulundukları dakikada yaşamalarıdır.
Sayfa 37