Neş'e

Neş'e
@nesskrdmr
Herkes kendini özgürleştirsin, kendini yaşasın, kendine ve akıp giden ama akıp gittiği için güzel olan âna inansın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
..hepimiz birbirimize benziyoruz. Aynı kitaplardan bilgi almışız. Aynı korkular ve önyargılarla sınırlıyız. Birimizi çekip yerine öbürünü koyabilirsin...eşiz. Kendimizi benzersiz sanma konusunda bile eşiz.
Yarına inandığımız ölçüde bugün var olabiliriz.
Sayfa 253
Dürüstlüğü ve özgürlüğü ve eli açıklığı seviyorum.Yaratmayı seviyorum; yapmayı seviyorum. Dolu dolu yaşamayı seviyorum..ve yüreği ölmemiş olan her şeyi seviyorum.
Sayfa 231
İnsanları en çok bölen şey, kimilerinin her şeyden önce geçmişte, kimilerinin de yalnız içinde bulundukları dakikada yaşamalarıdır.
Sayfa 37