..hepimiz birbirimize benziyoruz. Aynı kitaplardan bilgi almışız. Aynı korkular ve önyargılarla sınırlıyız. Birimizi çekip yerine öbürünü koyabilirsin...eşiz. Kendimizi benzersiz sanma konusunda bile eşiz.
Dürüstlüğü ve özgürlüğü ve eli açıklığı seviyorum.Yaratmayı seviyorum; yapmayı seviyorum. Dolu dolu yaşamayı seviyorum..ve yüreği ölmemiş olan her şeyi seviyorum.