"..sevmenin ne kadar güç olduğunu, bizi derinden mutlu eden bir iş bulabilmenin ne kadar ender görüldüğünü, kendimizi ne kadar sık iç çatışmalar, korkular, öfkeler, hüsranlar, kıskançlıklar ve umutsuzluklar içinde bulabildiğimizi keşfederiz. Yaşamımız boyunca yaşamayı öğrenmemiz gerekecektir. Hayatta kalmayı değil, yasamayı.."
"Bir sürü insanın çocuklara iyi davrandığı bir dünyada yaşamak harika bir şey. Ama birbirimizin çocukça taraflarına biraz daha anlayışla yaklaştığımız bir dünyada yaşamak daha da harika olurdu."