" Yapamıyorum Kinyas. Yazamıyorum. Bütün bunların hic bir değeri yok. Ne doğru dürüst cümleler kurabiliyorum, ne de gerçeği böylesine anadan üryan anlatmak hoşuma gidiyor....Seversin vazgeçmeyi...Bu işten vazgeç...Mutluluğundan vazgeçtiğin gibi..."
" Seni yolarca, şehirlerce uzağından sevdim. Seni, kelimelerce, şiirlerce yakınından sevdim. Seni, dünya üzerinde sanki ilk kez benim için kalemi eline alıp yazdığın mektuplarca sevdim. Seni , umutsuzca, beklentisizce hayallerce sevdim, uzağından..."