" Herkes yaşadığını sanır, kimse öldüğünü sanmaz. Öldüğünü sanan biri düşünüyor demektir ,öyle değil mi?. Ama bunun tersi de doğrudur. Yaşadığını sanan biri, yeterince düşündüğünü ileri sürebilir mi? "
" Öldürüldüğümde yirmi iki yaşındaydım. Şimdi?....
Kafam bir hayli karışık bu konuda. Galiba hâlâ yirmi iki yaşındayım, ama kendimi yaşlı bir adam kadar yorgun hissediyorum. Sanki ayni ömrü başka başka biçimlerde, binlerce kez yaşamış gibiyim..."