İsimsiiz

İsimsiiz
@nevaomer
Endamın yetmez, beyin şart şekerim...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ömrümüzü yiyerek formda kalan insnalara sesleniyorum: Zıkkımın kökünü yiyin emi!
Karanlığa söyleneceğine bir mum yak..
Sayfa 26 - Yakamoz
herkes kendi rüyasının seyircisidir başkasına ne kadar anlatılsa da
Şiir