Bazi masallar şiir gibi.Ama yine de çok güzel bir kitap.Kitaptaki masallar çok güzel ve etkileyici.Kitabin adini da cok guzel koymuslar."MASAL İSTASYONU"
Biraz ayıp şeyler var.Ama olsun,yine de eğlenceli.O ayıp şeyi okuyanlar öğrenir.!!!!!!! Saftiriğin gizli bir sırrı var örümceklerle ilgili.Bu sırrı da okuyanlar öğrenir!!