Her an kim isen, kalp bölgesinden yayarsın bunun ki aynı hata. Bu evrende her şey bir titreşim yayar. “Ben buyum !der ve kaçınılmaz olarak kendine eş deneyimi yaşarsın. Deneyim, ‘an’da kim olduğunla belirlenir. An ve beraberindeki her şey, oluşun ne ise o olarak algılar seni ve onunla karşılaşır, ona cevap verir.Oluşum deneyimini belirler, çünkü insan ana ve yaşama her an oluş denilen bu titreşim ile katılır.Yaşamın lisanı oluştur.Onu konuşur. Kişi ne kadar yüksek oluş hallerinde ise, anda deneyim o denli yüksek olur.
Her şey oluştur.” ama işte halini bilmez insanoğlu hiçbir anda kendini bilmez, sonra da deneyimlediklerinin başka bir güç tarafından seçilip yollanan içerikler olduğuna inanır. İnsan insan olmaz. Oysa bütün mesele olmak ya da olmamaktır, uyanmış bir insan olan Shakespeare’in önemli belirttiği gibi.”