Yaşam neydi hatırla. Her bir nefes ile oluşan an. Her an seçim yapacaksın tabii yaşamınla ilgili. Neyi seçeceksin? Her an kim olacağını seçeceksin. Yaşam zaten her an oluyor. Peki sen kim oluyorsun?

İnsan bilinçte yukarı çıkamadığı ve zihni ile özdeşleşme ıstırabına dayanamadıı için daha da bilinçsizleşmeyi seçiyor, daha çok uyumayı ve bunun için herhangi bir yolla kendini uyuşturmayı.