“Yaşam anlardan oluşur, anlarda yaşanır. Ya o an ile bir,o an içinde yerini almış, onu yaşayan ve deneyimleyen birincisin ya da ona direnen, karşı koyan, ayrı olmaya çalışansın. O zaman yaşamda olamazsın. İçinde olamadığım bir şeyi yaşayamazsın. Var olamazsın. Direndiğin her an yoksun yaşamda.
Şikayet kendi oluşturduğun tatsız gerçekliğe, bir başkası ya da başkalarının sebep olduğu palavrasına dayanmak, bu sebeple kendini acımak ve kendini yetmiyormuş gibi, bu ne kadar kurban olduğum masalına karşındakini de inandırma çabasından başka bir şey değildir ve bence insanın muhteşemliği göz önüne alınırsa çok üzücü.