Ölümün nesi vardı korkulacak? Ölüm bu dünyanın verdiği bir onur, öteki dünyanın sunduğu bir mirastı. Ondan kaçınmak, her iki dünyaya da ihanet etmek, her ikisini de kandırmak olurdu.
Ben sakinlik insanıyım.
Kargaşanın çok ötesindeki sakinliği seviyorum. Herkesin bildiği ve gittiği yerleri değil, kimsenin uğramadığı o tenhalığı seviyorum. Yalnız başına kaldığım saatleri, insan sesinden uzak mekânları ve ayak izi olmayan kumsalları seviyorum. Vıcık vıcık ilişkileri değil; herkesin sınırını ve haddini bildiği, henüz anlamını yitirmemiş, koparılması mümkün olmayan, yormayan dostlukları seviyorum. Doğanın tüm renklerini, sokağımdaki tüm kedileri ve insanların da çok azını seviyorum. Ben sakinliğin insanıyım, sakinliği seviyorum.
Delilik nedir ki? Birinin kabul etmediği fikirlere sahip başka birinin zihinsel süreçleri, ona göre hep yanlıştır. Yani o insanın zihni yanlış çalışır.