.N.

.N.
@nevlala
"4 K'yı sevin. Kedi Kitap Kar Kahve."
Ya kardeşim takip isteği atıyorsun gt yapıyoruz neden tekrar takipten çıkıyorsun çıkınca eline ne geçiyor madem takipten çıkacaksan takip isteği atma...
.N.
parti kur oy verelim...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Emre Baştuğ

, bir kitap okudu
8/10
·112 syf.·
Beğendi
·
28 saatte okudu
·
2022 15. kitabı
Samipaşazade Sezai
7.5/10 · 56,5bin okunma
.N.
Bugün başladım okumaya azıcık kaldı bitmesine. Dilber yerine ben ağlıyorum.
Şuan 2016 yerine 2017 diye tarih atmamıza 4 saat kaldı. Bana tuhaf geliyor aslında. Sürekli ilerlemek, hiç geriye dönmemek. Bu anlara, bu tarihe tekrar geri dönemeyeceğiz hiçbirimiz. Şimdi bir düşününce koca bir yıl nasıl geçti, neyle geçti? Hiçbir cevap yok verebileceğim. Her ne kadar 2017 yazmaya alışmam uzun sürecek olsa da ve her ne kadar hazır hissetmesem de bir yıl daha ileriye gitmeye gene de umarım bu yıl nasıl geçti sorusuna olmasa bile neyle geçti sorusuna verebileceğimiz bir cevap olur. Seneye görüşürüz arkadaşlar :D
.N. isimli okura yanıt verildi
.N.
Umarım...
Şuan 2016 yerine 2017 diye tarih atmamıza 4 saat kaldı. Bana tuhaf geliyor aslında. Sürekli ilerlemek, hiç geriye dönmemek. Bu anlara, bu tarihe tekrar geri dönemeyeceğiz hiçbirimiz. Şimdi bir düşününce koca bir yıl nasıl geçti, neyle geçti? Hiçbir cevap yok verebileceğim. Her ne kadar 2017 yazmaya alışmam uzun sürecek olsa da ve her ne kadar hazır hissetmesem de bir yıl daha ileriye gitmeye gene de umarım bu yıl nasıl geçti sorusuna olmasa bile neyle geçti sorusuna verebileceğimiz bir cevap olur. Seneye görüşürüz arkadaşlar :D
.N.
5 yıl önce Korona yok, maske yok, dezenfektan, kolonya, sosyal mesafe hiçbiri yok. En mutlu olduğum yıllar. Her şey daha ucuz. Ekonomi gayet iyi düzeyde. Dolar 5 Euro 6 TL bimdeki cips ise 2,95. images.app.goo.gl/maBzu4PYSCjEnHhy8 Umarım 2022 daha güzel geçer. Kendinize iyi bakın emi. Çünkü size sizden başkası iyi bakmaz.