nwsynw

nwsynw
@newsy
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Son derece sıkıcı bir derste otururken zamanın bir türlü geçmediğini hissederseniz bilin ki suç Kronos'un. Ya da tam tersi hafta sonları şıp diye geçiyorsa bu da Kronos'un halt yemesi :D
Sayfa 26
Alıntı
Bütün kötülerin içinde , ne kadar kötülük ederse etsinler, iyi bir taraf mutlaka vardır derler.
Sayfa 66
Edebiyat
Kötülüğü beklemenin, kötülük yüzünden acı çekmekten daha ağır olduğunu gözlemledim; özellikle de bu beklentiyi ya da bu endişeleri silkip atabilecek yeriniz kalmamışken.
Sayfa 199
Edebiyat