nwsynw

nwsynw
@newsy
Son derece sıkıcı bir derste otururken zamanın bir türlü geçmediğini hissederseniz bilin ki suç Kronos'un. Ya da tam tersi hafta sonları şıp diye geçiyorsa bu da Kronos'un halt yemesi :D
Sayfa 26
Alıntı
Reklam
Bütün kötülerin içinde , ne kadar kötülük ederse etsinler, iyi bir taraf mutlaka vardır derler.
Sayfa 66
Edebiyat
Kötülüğü beklemenin, kötülük yüzünden acı çekmekten daha ağır olduğunu gözlemledim; özellikle de bu beklentiyi ya da bu endişeleri silkip atabilecek yeriniz kalmamışken.
Sayfa 199
Edebiyat
Acılar gibi, ani sevinçler de önce sarsar insanı.
Sayfa 49
Edebiyat
Ne diyordun? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır!
Sayfa 37