Son derece sıkıcı bir derste otururken zamanın bir türlü geçmediğini hissederseniz bilin ki suç Kronos'un. Ya da tam tersi hafta sonları şıp diye geçiyorsa bu da Kronos'un halt yemesi :D
Kötülüğü beklemenin, kötülük yüzünden acı çekmekten daha ağır olduğunu gözlemledim; özellikle de bu beklentiyi ya da bu endişeleri silkip atabilecek yeriniz kalmamışken.
Ne diyordun? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır!