Link at.. çilekli olsun qwhdhf
Bugün yaşadığım bi anımı anlatmak istiyorum. Burayı arada günlük olarak kullanırım bilen bilir ya da bilemez artık ben bilmem:) Okul çıkışı kankam E. ile birlikte okulda mesaiye kaldık ve etwinning projemizle alakalı eksiklerimizi halletmeye çalışıyoruz. Bi PC başında o, bi PC başında ben varım, yan yana, omuz omuza, haydi Anadolu yol kardeşlik yolu diyerekten kgkg:) Bi yandan yazıyoruz, ing’e çeviriyoruz, gemini’den yardım alıyoruz, sisteme etkinliklerimizin linkini falan kopyalıyoruz, ordan oraya sayfadan sayfaya uğraşıyoruz falan fıstık derken kafalar bi milyooon oldu. O esnada bi arkadaşım aradı ve çocuku Ediz’i başka bi arkadaşımızın evinin önünden almamı ve kendisinin yanına bırakmamı rica etti. Arabası o günlük yoktu. Ben de tam olarak o adresi kestiremedim. Ne olur ne olmaz diye Ediz’i alacağım adresin olduğu arkadaşımıza da mesaj attım ki evinin konumunu atsın, garanti olsun, çocuku alayım:) Neyse toparlanıp okuldan çıkana kadar Ediz’in annesi beni aradı ki istersen önce beni al, sonra çocuku beraber alalım, adres konusunda zorlanma diye. Sevindim buna:) annesi ile beraber Ediz’i aldık ve ikisini de evlerine bıraktım:) evime geldim ve adresini istediğim arkadaşımıza mesaj attım ki hallettik, Ediz’i aldım, teşekkürler:) O da “anlamadım ki” yazmış:) mesajlaşlara bi bakarım ki ne yazmışım:) qwhdjf aynen şöyle: “Bana link at, evin linkini, Ediz’i alayım” :) qwdjfjf söyleyeceklerim bu kaddeeerrr:D
Hayata Dair
Söylenmeyen ve söylenen herşey için "Neyse"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
gelecekteki kendime not olsun diye yazıcam malum burayı kişisel günlüğün gibi kullanıyorum :) Bugun mezuniyetim vardı artık resmi olarak mezun oldum ve önümde beni nelerin beklediğini merak etmekten başka yapabileceğim hiçbir şey yok. Tatlı bir merak bu. Umarım gelecekteki Zeynep istediği yerlerdedir ve Pdr okuyordur, kaç yıl deneyeceğim hiç umrumda değil yeter ki yolun sonu oraya çıksın. Her neyse sonuç olarak artık aklı beş karış havada liseli bir genç kız değilim :(
Duygu ve Düşünce
Ben sadece kendi yolumdayım. Artık benimle uğraşmayın ya. Benim yolum zaten yeterince yorucu. Yanımda olmayacaksanız hiç durmayın. Yolu beraber yürümek istediklerinizle yürürsünüz. Yolunuza taş koyanlarla değil. Gerçekten artık yoruldum, Kimseyle uğraşacak halim kalmadı. Neyse...
1000Kitap
KISA KISA KİTABIMDAN ALINTILAR... Gençliğinde; yoğunken, sağlıklıyken, koştururken, telaşeliyken, ölüm uzak gözükürken Allah'ı an, ölümü/kabiri/hesabı hatırla, günahlardan kaç, namazını ve diğer ibadetlerini aksatma! Böyle yap ki piri fani olupta bunları sürekli yapar olduğunda bir nebze olsun teselli bulasın. *** NASIL DUA EDELİM KURUNTUSU... İslam dininde; "onun duası, şunun duası, bunun duası" diye bir şey yoktur. Konu neyse eller yaradana açılır ve usulünce istenir. Aslolan, duanın meşru, samimi, kalpten, -tercihen- gizli olması, sadece Allah'tan ve de aracısız istenmesidir. Hiç mi düşünmezsin be adam, ağzı laf yapmayan, güzel ve süslü cümleler kuramayan bir müslümanın duası geçersiz mi olacaktır, onlar inandığı yaradanından bir şey isteyemeyecekler midir? METİN SEVİL, Kısa Kısa - Sosyal Medya Tadında, Sayfa: 57
Neyse ki yarınlar var umutların en sevdiği gün.