neziye boysan

neziye boysan
@neziy
Kişinin kalitesini kendisinin belirlemesi muazzam bir ADALET...
“Kitabımı okurken iç geçirdim, çünkü mutluluk asla geri gelmemek üzere dünyadan ayrılmıştı.”
Reklam
Üzgünüm, üzgünüm... Balkona çıktığımda gecenin gergin cildi çarpıyor parmaklarıma... Kimse çıkarmayacak beni güneşe, kimse buyur etmeyecek beni kırlangıçların sofrasına... Uçmayı hayal edip duran kuş şimdi ölmek üzere.
Bak yine anlatamıyorum sana.koybolan bu yıllın sonunda...O mutlu sakin sular benim bağrımdaki gezegenin tam ortasında.Tam ortasında.Son nefes var menzilinde,yine çaresiz yine düşkün...