nagihan biçer kıyak

Eh artık biliyorsunuz. Her biten otun bir yiyen tutkunu olur ya da tam tersine: Ne kadar rezalet o kadar güçlü alkış. Kifayetsiz zümre her daim çoğunluğu oluşturur. Neden? Çünkü insanların çoğu ahmaklığa iman eder gönülden. Armut piş ağzıma düş misali en beceriksiz olanınız bile üstesinden gelebiliyorsa bu işlerin neden gidip de okusun mektepte? Okuyacaksın diye onca para öde, üstüne doğallığını ve doğruluğunu yitir, onca eziyetin karşılığında da hak ettiğin yere varma.
Reklam
İnsan olmak kaygısı mı taşıyorsun o halde bilgelikten sakın kendini.

nagihan biçer kıyak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
Beğendi
·
2024 2. kitabı
Lafcadio Hearn
6.9/10 · 1.830 okunma

nagihan biçer kıyak

, bir kitap okudu
8/10
·651 syf.·
Beğendi
·
2024 1. kitabı
Haruki Murakami
7.8/10 · 12,1bin okunma
Reklam