Bir iki saniye boyunca o bakışlarını üzerimde tuttu,ben soluğumu tuttum,bu saniyeler boyunca çaresizce gözbebeklerinin kara mıknatıslarının çekimine kapıldım.Sonra kız geçip gitti.
Bir adım daha attı, ama bakışları benden ayrılmadı,siyah bir mızrak gibi içimde çakılı kaldı.İşte şimdi yüreğime kadar dayandı ve kalbim duracak gibi oldu.
"İyi geceler! Görüyorum ki,yaz gecelerinde genç insanlara hikayeler anlatmak tehlikeli bir şeymiş.İnsan kolaylıkla budalaca fikirlere ve gereksiz düşlere kapılabiliyor.İyi geceler!"