Roman değilde kahramanın başından geçenleri anlattığı için anı kitabı gibi. Kitabı okurken fakirlik, açlık iliklerinize işliyor. Şuanda da dünya da bu kavramların çok farklı olduğunu düşünmüyorum. Sadece görünümü değiştiriyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tezer Özlü’yü seviyorum. Ama ilk okunacak kitabı bu olmamalı. Kitap çok kısa olduğu için okuyucuğa dağınık gelebilir. Tezer Özlü’nün neden böyle bir dili olduğunu bilerek bu kitabı okumak gerektiğini düşünüyorum.